Snart ferie, snart ferie ....

fredag 17. juni 2011

Lagt inn av BBG kl. 20:33 Ingen kommentarer:

Da ble det en tur på stranden I dag. Deilig bris gj ør at vi kan leve I gode 30 grader

Lagt inn av BBG kl. 20:31 Ingen kommentarer:
Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)




Følgere

Om meg

BBG
Vis hele profilen min
Fantastisk AS-tema. Temabilder: Airyelf. Drevet av Blogger.

Bloggarkiv

  • ▼  2011 (2)
    • ▼  juni (2)
      • Uten tittel
      • Da ble det en tur på stranden I dag. Deilig bris g...
  • ►  2010 (16)
    • ►  juli (5)
    • ►  juni (11)