lørdag 12. juni 2010

Det nærmer seg ferietid :)


Men først er det KdBoo lavlandsleir..på øen..
Det skal bli koselig og nesten som en feriestart

1 kommentar:

  1. Helgen ble deilig. Sang og latter , både seint og tidlig... Grunnet elendig planlegging var vi på en øde øy, uten brød eller rundstykker! Tro det eller ei, vi overlevde!

    SvarSlett