Helgen ble deilig. Sang og latter , både seint og tidlig... Grunnet elendig planlegging var vi på en øde øy, uten brød eller rundstykker! Tro det eller ei, vi overlevde!
Helgen ble deilig. Sang og latter , både seint og tidlig... Grunnet elendig planlegging var vi på en øde øy, uten brød eller rundstykker! Tro det eller ei, vi overlevde!
SvarSlett