Snart ferie, snart ferie ....
mandag 28. juni 2010
Ryktene sier at det er de eldre
Som reiser til Gardasjøen
Kanskje det er rett?
De der med briller, solbriller, caps og solskjerm....
1 kommentar:
Anonym
30 juni, 2010 22:56
Det ser riktig ut det ,ja..he he
Kos dere videre
:-)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Det ser riktig ut det ,ja..he he
SvarSlettKos dere videre
:-)