Snart ferie, snart ferie ....
fredag 25. juni 2010
Pakking?
Hmm da får vi se om det går bedre med meg!
Har hørt at vi har leiet stasjonsvogn!
Då e det bare å fylle opp?
1 kommentar:
elin
25 juni, 2010 22:15
god tur!! vi følger med og følger etter om kort tid!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
god tur!! vi følger med og følger etter om kort tid!
SvarSlett