Vi har hatt en god start på ferien her i Lazise. Nydelig vær, deilig by, leilighet i et stille boligområde, god mat, kan man få det bedre?
På hverdager er den lokale lille bakeren åpen også, så frokostrundstykkene er i hus på 10 min :) .
( Eg greier det alene, Trond, så vidt det er !)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar