mandag 28. juni 2010

I dag er første ekte feriedag!

Vi har hatt en god start på ferien her i Lazise. Nydelig vær, deilig by, leilighet i et stille boligområde, god mat, kan man få det bedre?
På hverdager er  den lokale lille bakeren åpen også, så frokostrundstykkene er i hus på 10 min :)  .
( Eg greier det alene, Trond, så vidt det er !)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar