fredag 25. juni 2010

Pakking?

Hmm da får vi se om det går bedre med meg!

Har hørt at vi har leiet stasjonsvogn!
Då e det bare å fylle opp?

1 kommentar:

  1. god tur!! vi følger med og følger etter om kort tid!

    SvarSlett