mandag 28. juni 2010

Ryktene sier at det er de eldre

Som reiser til Gardasjøen
Kanskje det er rett?
De der med briller, solbriller, caps og solskjerm....

1 kommentar:

  1. Det ser riktig ut det ,ja..he he
    Kos dere videre
    :-)

    SvarSlett